Avatar billede bmads Nybegynder
29. januar 2006 - 18:09 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Musen bevæger sig modsat

Min Microsoft Wireless laser Mouse 6000 flytter sig op, når jeg trækker ned (og omvendt). Sidebevægelserne er OK.
Der er ingen mulighed for at justere retningsbevægelserne, som der er på andre mousedrivere.
Alt har været afinstalleret og geninstalleret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 18:47 #1
Vend den om ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 18:49 #2
Ellers er det en mulighed at den er defekt - dvs. samlet forkert fra fabrikken...
Avatar billede huset Praktikant
29. januar 2006 - 19:04 #3
Står museindstillinger ikke bare til reverse?
Avatar billede bmads Nybegynder
29. januar 2006 - 19:14 #4
Tak John - også for dit "gode" råd. Jeg glemte at sige, at musen har virket perfekt, og fra det ene øjeblik til det næste fik defekten.

Til huset: Jeg kan ikke se i indstillingsvinduet, at der er mulighed for at sætte indstilling til reverse. Men vil det hjælpe, når sidebevægelserne er OK.
Avatar billede huset Praktikant
29. januar 2006 - 19:16 #5
Det er typisk fejl for denne fejlbeskrivelse
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 19:51 #6
huset - man kan ikke stille musen til reverse - faktisk kan man ikke stille på bevægelserne som sådan - kun hastighed og des lige.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 19:52 #7
Har en selv en Microsoft lasermus - og de bruger alle samme driver.
Avatar billede bmads Nybegynder
29. januar 2006 - 22:07 #8
Hva' så John. Lyder det som en reklamation til butikken.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 22:09 #9
Jep.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 22:10 #10
Jeg kan ikke få min egen mus til at opføre sig sådan, uanset hvad jeg gør.
Den MÅ være defekt.
Avatar billede bmads Nybegynder
29. januar 2006 - 22:15 #11
Jeg håber, det lykkes. Tak for hjælpen. Hvad med et svar aht. til point
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 22:17 #12
hvis du giver mig 15 er det ok - nup selv de 45 så :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 22:17 #13
hovsa
Avatar billede bmads Nybegynder
29. januar 2006 - 22:21 #14
Altid glad for, at der er nogen, der gider.....
Avatar billede Bent Skriver Juniormester
16. maj 2017 - 11:03 #15
Min Mus farer rundt på skærmen ,så jeg ikke styre den, Trådløs Sandstrøm helt ny.
Jeg kører Windows 10 ?