Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2006 - 12:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

anmelde karma

Hejsa

Ja der er så en i min karma ting, som skriver om jeg har skrevet disse 2 karma, som han linker til, og jeg har set dem, og jeg kan 110% franægte mig det, har også tjekket min givne karma'er.. men han siger så hvis jeg ikke har gjordt det, skal jeg anmelde karma'erne..  de 2 person som det har karma fra mig i deres navne er "ahave" og "inncercity" Innercity som skrev til mig, så hvordan anmelder jeg dem ? jeg kan jo ikke fjerne dem :S

Mvh ThiaZ
Avatar billede boxer Nybegynder
02. februar 2006 - 12:46 #1
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2006 - 12:57 #2
Hmm okai, men jeg har giver hver af personerne en UNDSKYLDNING for at de troede det var mig :)

For at det ikke skal starte en krig imellem os :) og så de kan se de andre ikke var mig (:
Avatar billede sardinen Nybegynder
02. februar 2006 - 13:55 #3
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2006 - 14:13 #4
Tak sardinen :P bare smid et svar ;)
Avatar billede sardinen Nybegynder
02. februar 2006 - 14:22 #5
Samler ikke point :-) Så behold du bare dine point.
Godt du fik løst dit problem. Du er desværre ikke den eneste der er ramt :-)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. februar 2006 - 16:46 #6
Hey Thiazz. Jeg synes også det lød lidt mærkeligt. Jeg vil ikke akceptere din undskyldning, da du under ingen omstændigheder har noget at skulle undskylde!! Det er noget svineri at andre brugere misbruger "eksperterne" på den måde. Jeg tror personen der lagde den dårlige karma, i dit navn, har fået kolde fødder. Den er ihvertfald væk, nu har jeg pludselig en "meget god" karma uden tekst!
Jeg ved ikke om du læste hvad personen havde skrevet? Det var ikke kønt..

Vh Nicki
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2006 - 16:48 #7
innercity> Jo jeg læste, den og har ikke haft nogen grund til at skrive det, og syntes også det var sn stor bunke skridt, og fik et chok da jeg så det var smidt af mig :S Men er glad for at det er væk nu :) anmeldte det også, så ved ikk hvem der fjernede det :)

Tak for henvendelsen om det :) og at du ikke bare svinte mig til hehe..

Mvh ThiaZ
Avatar billede innercitydk Nybegynder
02. februar 2006 - 16:53 #8
Bare i orden. Det er godt du anmeldte den. Håber IDG tager hånd om den/de brugere der misbruger andres identiteter..

Vh