Avatar billede superskytten Nybegynder
05. februar 2006 - 02:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan man gendanne slettet indhold i papirkurven

jeg kunne godt li og vide om man kan gendanne papirkurven efter man har slettet indholdet i den. det er noget jeg har hørt man kan.
Avatar billede halifax Nybegynder
05. februar 2006 - 02:54 #1
Hent programmet Restoration herfra
http://www.snapfiles.com/download/dlrestoration.html

og gør forsøget med det. Hvor vidt det lykkes kommer meget an på om filerne er blevet overskrevet af anden data.
Avatar billede halifax Nybegynder
05. februar 2006 - 02:57 #2
Det skulle også være muligt at hente det herfra
http://jon.swelter.net/rest2514/

H-klik på Restaration.exe og vælg GeM distanition som
Avatar billede superskytten Nybegynder
06. februar 2006 - 11:13 #3
mange tak halifax det virker til dels jeg er ikke utilfreds hvad med point
Avatar billede halifax Nybegynder
07. februar 2006 - 02:50 #4
Hvis du ikke har kunnet gendanne alle filer skyldes det som sagt, at nogle data kan være blevet overskrevet af andre.

Og når du ikke er helt tilfreds skal du heller ikke give fuldt point.  :)
Vi kunne jo dele - det vile være fint med mig.
Avatar billede superskytten Nybegynder
07. februar 2006 - 07:52 #5
du har da fortjent point før kunne jeg jo ikke gendanne papirkurv, en god dag til dig