Avatar billede polle987 Nybegynder
06. februar 2006 - 21:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fjernelse af w32.spybot.worm??

NOgen der kan hjælpe mig af med nogle vira? Der er et par stykker jeg ikke kan komme af med!!
Avatar billede jodde Praktikant
06. februar 2006 - 22:22 #1
Hvad har du forsøgt med ? Kan Norton, Ccleaner, Diskeeper Pro, eller en online scanning ikke hjælpe på problemet ? Er i hvert fald muligt at fjerne den uden at skulle formatere...
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2006 - 23:23 #2
Du kender proceduren - smid en hijackthis log herind, så tjekker vi den.
Men denne gang må du altså lige følge med i eget spørgsmål!
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
06. februar 2006 - 23:24 #3
følg nedenstående artikler og kom med log's - så kigger vi på det
www.exp.dk/artikler/755
Avatar billede polle987 Nybegynder
25. marts 2011 - 07:42 #4
.