Avatar billede badmanden Nybegynder
07. februar 2006 - 18:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjemmesider lukker ned

Hej

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med. Jeg kan ikke helt forstå hvad der sker. Når jeg går ind på nogle hjemmesider viser min computer siden fint frem, men pludselig kommer der en fejlmelding op (Programmet lukker pga. en fejl) og siden lukker ned. Det er kun nogle få sider, f.eks unibet. Jeg kan sagtens få forsiden frem og også logge ind, men så kommer fejlmeldingen..

Nogle forslag?
Avatar billede nicer Nybegynder
07. februar 2006 - 19:07 #1
har du opdateret din windows så meget som muligt + SP2?
Avatar billede badmanden Nybegynder
07. februar 2006 - 19:15 #2
Ja, alt skulle være fuld opdateret
Avatar billede nicer Nybegynder
07. februar 2006 - 19:17 #3
jeg har selv fejlen ved nogen hjemmesider, derfor jeg også har fået browseren firefox og den giver ingen fejl ved de siger jeg plejer at få fejl ved ved IE, så jeg har desværre ingen løsning på det :S da jeg er god til at lade fejl være fejl og dermed installere et program som kan "fixe" fejlen, men at jeg ikke skal gennemgå det som du er ved :(
07. februar 2006 - 19:17 #4
... derfor ka' der jo godt have kommet virus/'snavs' ind på putter alligevel...

Følg denne guide -> http://www.eksperten.dk/artikler/755

(Ikke nødvendigvis mig der følger op...)
19. februar 2006 - 21:05 #5
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede badmanden Nybegynder
23. februar 2006 - 12:38 #6
Undskyld jeg ikke fik skrevet tilbage. Jeg valgte at formatere harddisken, da den efterhånden godt kunne trænge til det. Men tak for hjælpen