Avatar billede tume Nybegynder
10. februar 2006 - 10:23 Der er 6 kommentarer

Internet sikkerhed

Norton eller ´Macafee og hvorfor?
Avatar billede gudmundp Praktikant
10. februar 2006 - 10:28 #1
hvorfor overhovedet nogen af dem hvad med avg eller avast som du kan hente en gratis version af på www.spywarefri.dk
10. februar 2006 - 10:43 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. februar 2006 - 13:02 #3
ingen af dem eller begge. Antivirus verdenen er ultradynamisk, den der er verdens bedste i dag, er måske ubrugelig i morgen for at være verdens bedste i gen i morgen. tingene ændre sig hele tiden.

Vælg en af dem og bliv så ved den og i virkeligheden betyder det ikke så meget hvad du vælger
Avatar billede tume Nybegynder
10. februar 2006 - 16:57 #4
jeg kan godt lige at have en samlet løsning, både antivirus og firewall.
hvis det ikke skal være de 2 hvad skal det så være?
Avatar billede tumben Novice
10. februar 2006 - 19:59 #5
norMAN  ...har du TDC ???....så koster det 10 kr om mD..

Norman (ikke norTON)...norman er uden pjat og staffage...og det virker

www.norman.com  (Norman Internet security...hvor det hele er samlet)
23. februar 2006 - 08:23 #6
Blev du klogere ?