Avatar billede miic Nybegynder
10. februar 2006 - 17:31 Der er 6 kommentarer

Papirkurv ude af funktion?

Ja, min papirkurv er tilsydenladende ude af funktion, og jeg kan simpelthen ikke få den til at virke. Når jeg sletter dokumenter, billeder e.l., så havner de slet ikke i papirkurven, men bliver bare slettet permanent.
Hvordan får jeg dem til at havne i papirkurven?
Avatar billede levich Nybegynder
10. februar 2006 - 17:33 #1
Højreklik på papirkurven på skrivebordet og vælg egenskaber. Nu kan du indstille for hver drev.
Avatar billede miic Nybegynder
10. februar 2006 - 17:54 #2
Det har jeg gjort, og jeg har endda skruet op til "100%" ved konfiguration af drevene, men de ryger stadig ikke deri :\
Avatar billede levich Nybegynder
10. februar 2006 - 18:05 #3
Så ved jeg ikke hvad der der galt.
Avatar billede trold1 Nybegynder
10. februar 2006 - 20:15 #4
Samme sted er der under fanebladet globalt et lueben som skal fjernes ved filerne skal ikke flyttes tilpapirkurven men slettes.  Tjek det.
Avatar billede miic Nybegynder
10. februar 2006 - 20:34 #5
Det er allerede fjernet :\
Avatar billede kraesten Nybegynder
11. februar 2006 - 14:18 #6
På websiden Kellys XP corner kan følgende opskrift til løsning af dit problem læses:
"When deleted files are not showing up in the Recycle Bin at times the folder can also be missing under C:\Recycle Bin, if this is the case go to:  Start/Run/CMD and type in:  rd /s /q c:\recycled [reboot]."

Du kan evt. læse mere på adressen:
http://www.kellys-korner-xp.com/xp.htm