Avatar billede zyklone Nybegynder
14. februar 2006 - 10:17 Der er 2 løsninger

Point til james_t_dk og helgec (686925)

Jeg kan ikke kommentere på mit spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/686925

Svaret kommer her:

For at gøre en lang historie kort så viste det sig at være strømkablet der var defekt og ikke strømforsyningen. Heldigvis,..for Knoppix løsningen var ret omstændig.
Dog er jeg blevet klar over at SOHO bruger af denne løsning (Lille NAS server) er komplet på spanden hvis noget går galt.
Løsningen må være: Bånd backup, bånd backup og bånd backup!

Læg gerne et svar begge to da i har kommet med brugbare løsninger.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2006 - 10:36 #1
:o)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. februar 2006 - 10:39 #2
J;-)