Avatar billede dinkie Nybegynder
15. februar 2006 - 11:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Duplikerede email i Outlook 2003 / Exchange

Hej Eksperter,

Jeg har en bruger (den eneste jeg kender til som har dette problem - kan ikke udelukke at andre har det også) som engang imellem når han sender mail fra sin Outlook 2003 (SP2) til såvel interne brugere på exchange (Exchange 2003 rtm) og eksterne email adresser så fremtræder mailen i modtagers postkasse 2 gange.

Jeg kan via hans Outlook sendt post se at mailen kun ligger der én gang - men i Exchange trace ser jeg den 2 gange med forskellig ID. Det ser altså ud til at Exchange modtager den 2 gange fra klienten.

Der er ikke nogen regler sat op på Outlook klienten der kunne drille.

Jeg kan ikke fremprovokere det - jeg kan sende en mail den ene øjeblik uden at den kommer 2 gange og minuttet efter så gør den (samme indhold i mailen, så det er ikke bestemte ord der trigger den).

Så er der nogen der har ideer er jeg frisk på at prøve det meste :)
Avatar billede dinkie Nybegynder
20. februar 2006 - 09:08 #1
Anyone?
Avatar billede dinkie Nybegynder
28. februar 2006 - 13:08 #2
Lukker