Avatar billede s_kjaer Praktikant
15. februar 2006 - 22:35 Der er 3 kommentarer

Alarm på Samsung X480

Hej

Min kæreste har lige købt en Samsung SGH-X480, og nu har vi et problem med at få alarmen/vækkeuret til at virke.

Når vi vælger en af mulighederne under menu 7.1 - Alarm kan vi under alle punkterne først indstille tiden, og bagefter skal vi igennem "indstilling alarmlyd".

Når vi har valgt en alarmlyd og gemmer den, går den tilbage til "indstilling af tiden" - og sådan går den i ring, uden at vi kan få den til at virke.

Hvad gør vi galt? Skal der laves en grundindstilling, for at det virker, eller er der en fejl i telefonen?

Søren
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
15. februar 2006 - 22:58 #1
Jeg vil sige uden at have den helt store kendskab til netop den der telefon.. Så lyder det som om der er en fejl i telefonen... Jeg kan anbefale dig at ringe til Samsung.. Eller bare aflevere den i en butik som Telecare eller Telekæden og lignende... For jeg mener at Samsung dækker udgifterne..

Det gjorde de i hvert fald for mig...

Prøv...
Avatar billede s_kjaer Praktikant
15. februar 2006 - 23:09 #2
Vi har fundet ud af det... Det var ikke telefonene der var noget galt med, men derimod en fejl i manualen.
I Manualen står der, at man skal trykke på vælg, mens der på telmores hjemmeside er en genial feature, hvor man kan se hvilke knapper de mener. På den side pegede pilen på "I" knappen - og så virkede det.
Smid et svar, så får du point for interessen
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. februar 2006 - 15:46 #3
Det lyder da godt.. Takker for det.. Ja de der billeder kan være lidt misvisene