Avatar billede hexya Nybegynder
17. februar 2006 - 15:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søg/find flere end tre sidste indsætningspunkter (m Skift+F5)?

Hej,

Hvordan øger man antallet af de tre sidste indsætningspunkter (sidst redigerede eller søgte steder) som Word kan huske (med Shift+F5)?

Forestiller mig måske en mod i registry... måske noget med at kombinere hukommelsen for Fortryd (Ctrl+Z) med funktionen for Shift+F5... eller...?
Avatar billede hexya Nybegynder
17. februar 2006 - 15:35 #1
Tilføjelse: Jeg kører Word 2000, men vil da gerne høre, hvis antallet er forhøjet i XP, 2002 eller 2003.

Man kunne måske også forestille sig noget Macro eller VBA i kombination med funktionen Søg? Men man kan jo forestille sig så meget, når man ikke ved det... :^)
Avatar billede hexya Nybegynder
07. april 2007 - 11:45 #2
Lukker spørgsmålet