Avatar billede exp Juniormester
17. februar 2006 - 20:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Snelandskab - næsten

Hey grafik-guruer!

Jeg har for lang tid siden konstateret, at mine grafiske evner kan ligge på et sørgeligt lille sted. Derfor vender jeg atter engang mine bedende hundeøjne i jeres retning.

Jeg står og skal have sammenfattet et logo, og har i den forbindelse gjort mig følgende tanker:
- Logoet består af to "dele":
  1. En gennemsigtig glaskugle, der står på en form for "fod".
  2. Et objekt, der "svæver" inde i kuglen.
- Objektet inden i kuglen skal kunne udskiftes, alt efter temaet, logoet skal benyttes sammen med (det kan være et æble, en bil, en cocktailshaker eller lignende)
- Om logoet fremstår som 100% naturtro, eller om det er tegnet, er ikke så vigtigt.
- Det vigtigste er, at det er simpelt og minimalistisk - altså ikke en masse detaljer.
- Logoet skal ses skråt oppefra.
- Jeg har adgang til Photoshop, så en .pdf vil være perfekt.
- Størrelse: omkring 600x600px

Er ovenstående lidt svært at forstå, så forestil jer en snelandskabs-kugle, set skråt oppefra:
http://images.google.com/images?q=snow%20globe

Er i stadig i tvivl, så spørg endelig!

Er der nogen der kan klare det for mig?
Avatar billede hexya Nybegynder
17. februar 2006 - 21:53 #1
Avatar billede helle100 Nybegynder
17. februar 2006 - 22:13 #2
Et bud, dog uden fod, da jeg ikke lige kan få den til at se pæn ud til...
http://www.gratishost.dk/uploads/Kugle-Apple.jpg
Baggrund og objektet kan nemt udskiftes:
http://www.gratishost.dk/uploads/Kugle-Diverse.jpg
Avatar billede hexya Nybegynder
17. februar 2006 - 22:24 #3
Av, hvor er de flotte helle :^) Og så er kvartetten oven i købet en slags IQ-test: Hvilken af de fire skiller sig ud?
Avatar billede exp Juniormester
18. februar 2006 - 11:09 #4
hexya >>
Har kigget på muligheden, at følge en eller anden tutorial, men har konstateret, at jeg bare ikke har de fornødne evner til at det bliver ordentligt :-)

Helle100 >>
Det lader til, at siden er nede - kigger på dem senere :-)
Avatar billede helle100 Nybegynder
18. februar 2006 - 12:25 #5
Tak for rosen hexya :o)

exp, jeg ligger dem også lige ind på Rapidshare, bare tryk på "Free" i bunden, så kommer de nederst på næste side:
http://rapidshare.de/files/13535010/Kugle-Apple.jpg.html
http://rapidshare.de/files/13535216/Kugle-Diverse.jpg.html
Avatar billede hexya Nybegynder
18. februar 2006 - 15:18 #6
Tør I ikke svare på IQ-testen ;?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
19. februar 2006 - 20:15 #7
hvad har en bil med en himmel at gøre. gab
Avatar billede hexya Nybegynder
20. februar 2006 - 00:25 #8
Der var ingen, som sagde den var svær - blot pudsigt at den (formodentlig) opstod tilfældigt
Avatar billede innercitydk Nybegynder
20. februar 2006 - 10:13 #9
hehe ja :)
Avatar billede exp Juniormester
22. februar 2006 - 21:37 #10
helle100 >>
Det er tæt nok :-)
Hvis jeg kan få psd-filen, så får du en lille stjerne i min bog :-)
Avatar billede helle100 Nybegynder
22. februar 2006 - 22:32 #11
Avatar billede exp Juniormester
22. februar 2006 - 22:43 #12
Så siger jeg tak - downloadet og kigget igennem :-D