Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
24. februar 2006 - 13:27 Der er 1 løsning

Boks svæver med når man scroller

Hej -

Jeg vil ikke spørge om det kan lade sig gøre, for det har jeg set det kan, men hvordan gør man.

Jeg kunne godt tænke mig at have en boks i højre side af min side så fremt skærm opløsningen tillader det.
Boksen skal gerne svære med ned/op når man sidder og scroller ned/op.

Hvordan gør jeg dette

//Rütger
Avatar billede stich Nybegynder
24. februar 2006 - 13:57 #1
position:fixed ... det understøtter IE <= v.6 dog ikke, så der må du have fat i noget JavaScript, fx http://dean.edwards.name/IE7/