Avatar billede larslind Nybegynder
28. februar 2006 - 18:09 Der er 6 kommentarer

hvor ligger humør-iconerne, på pc'eren

...nogen der ved hvor ..."humør"-iconerne ligger på pc'eren....når jeg chatter på msn.....ville gerne hente nogle til videre bearbejdelse (tror de er gifer).....+oploade nogle af min egne...er det muligt...

mvh
Avatar billede mortenhh Nybegynder
28. februar 2006 - 19:12 #1
Snakker vi om MSN messenger du bruger ?
Avatar billede larslind Nybegynder
28. februar 2006 - 20:37 #2
...JA...
Avatar billede nva Praktikant
01. marts 2006 - 08:07 #3
Avatar billede mortenhh Nybegynder
01. marts 2006 - 13:46 #4
Ja samme jeg ville have sagt.. Men det holder ikke mere :-/
Avatar billede larslind Nybegynder
01. marts 2006 - 20:48 #5
jeg kan ikke omdøbe filerne de er stadig .dat filer.
Det jeg vil er at lave feksgif-filer ud af dem, så jeg kan arbejde videre med dem grafiks...hvis det er muligt. Eller selv lave f.eks animerede .gif filer, og så oploade dem til msn....hvis det er muligt ?????
Avatar billede mortenhh Nybegynder
01. marts 2006 - 22:14 #6
Kan du ikke bare vælg hva program du skal rediger dem med ? fx Photo shop ?