Avatar billede morten_b Nybegynder
01. marts 2006 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skal konstant geninstallere netkortdriver

Jeg har fået et problem med mit nye Asus A8N-SLI SE bundkort.

Dette kort har indbygge netkort, men jeg er nødt til at installeret bundkortet fra den medfølgende driver cd-rom hver gang jeg genstarter min computer.

Gør jeg ikke dette siger den bare "søger vært" når man prøver at gå på nettet.

Nogen der har en løsning på dette problem?

Lad venligst være med bare at skrive "geninstaller winxp" uden at underbygge det med noget der skal gøres anderledes under installation.
Avatar billede morten_b Nybegynder
09. marts 2006 - 15:17 #1
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at ingen kan hjælpe mig med det her!
Avatar billede morten_b Nybegynder
15. marts 2006 - 22:07 #2
En tilføjelse til problemet: Jeg har lige opdaget at Internet Explorer slet ikke virker. Der kommer bare en hvid skærm når man går ind på en hvilken som helst hjemmeside. Firefox fungere dog okay.
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. marts 2006 - 15:02 #3
Lukker og slukker