Avatar billede thaufer Nybegynder
05. marts 2006 - 22:20 Der er 1 løsning

Tvinge output som VHS

Hej Eksperter

Jeg har et TV som ikke understøtter S-VHS. Mit ATI Radeon 9700 har desværre kun S-VHS udgang. Jeg ved godt at man kan få en converter fra S-VHS til VHS, men er det muligt at konvertere output direkte fra udgangen? Jeg kan nemlig sagtens få et sort/hvidt billede frem, men farver ville jo være at foretrække ;)
Avatar billede thaufer Nybegynder
05. marts 2006 - 22:39 #1
mja... der var så svhs indgang på mit tv.. det skulle jeg bare lige finde!