1st line/2nd line support?
GodawHvor går grænsen mellem 1st line og 2nd line hvis man tænker på en stilling som it-supporter?
1st line stiller vel bare telefonen videre, men hvor meget vil i mene man skal kunne for at varetage en 2nd line tjans?
Capgemini Danmark A/S
SAP Accelerate ProgramCapgemini Danmark A/S
Experienced SAP S/4HANA consultant - Business controllingNetcompany A/S
Network EngineerI går 14:13 | alfabetisk rækkefølge i word på ipad Af PAN i Word |
I går 09:22 | Min Ipad “ringer” Af nu_igen i Apps til iOS |
01/0613:20 | Hvad gør et @ før en funktion Af KurtG i PHP |
01/0611:48 | Power Walker UPS Af ErikHg i Andet hardware |
01/0600:19 | EEPROM reparation Af akse0435 i Andet hardware |
Banedanmark
Sektionschef til IT-sikkerhed i området for digital transformationSikkerhedsstyrelsen
Vil du lede digitale projekter, der gør en forskel for borgere og virksomheder? Bliv IT-projektleder i SikkerhedsstyrelsenORTEC Nordic A/S
International Implementation ConsultantRiskpoint A/S (Riskpoint Solutions Limited)
IT Compliance CoordinatorBAADER Logistix A/S
IT Service Engineer – 3rd Level support og software installationSDC A/S
Bliv C#.NET DevOps-ekspertKMD A/S
SAP FICO ArkitektKøbenhavns Professionshøjskole
Microsoft 365/Azure specialist - bliv en del af et kompetent teamCognizant
Arctic Wolf
Konica Minolta
Konica Minolta