1st line/2nd line support?
GodawHvor går grænsen mellem 1st line og 2nd line hvis man tænker på en stilling som it-supporter?
1st line stiller vel bare telefonen videre, men hvor meget vil i mene man skal kunne for at varetage en 2nd line tjans?
Netcompany A/S
Software DeveloperJyske Bank
Dataudvikler til Data WarehouseRegion Midtjylland
Testmanager med teknisk flair og hands-on rolle i test og releasesAkademikernes A-kasse
Product Owner med kendskab til ModulusI går 23:45 | Råd om køb af gaming pc til ca. 7.0000 kr. Af kurtba i PC |
I går 22:33 | Thunderbird starter først lydfil ved manuel åbning. Af valby i E-mail programmer |
I går 15:04 | Bluetooth 5.2 Af Peter Olsen i Mobiltelefoner |
I går 13:38 | Valg af harddisk til Samsung TV Af OeNP i Fjernsyn & projektorer |
31/0714:26 | Nyligt bygget computer slukkede efter 20 minutters funktionalitet Af Xerify i PC |
Netcompany A/S
Data Management ConsultantLandbrugs- og Fiskeristyrelsen
Analytisk proceskonsulent til modernisering af Landbrugs- og FiskeristyrelsenLB Forsikring
Senior Service & Integration ManagerMobilplan ApS
Sales ExecutiveJyske Bank
IT Contract Manager til ProcurementPolitiets Efterretningstjeneste
Vi søger en IT-Partner til PET som kan skabe resultater i krydsfeltet mellem IT og forretningenRegion Midtjylland
Skab værdi gennem ledelse – i krydsfeltet mellem sikkerhed, compliance, tillid og strategiSydbank
Afdelingsdirektør for Software Development – Wealth & Support til AabenraaArctic Wolf
Arctic Wolf
Komplex IT, Arrow & Red Hat
Konica Minolta