Avatar billede blue-dragon Nybegynder
10. marts 2006 - 16:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

meta-http equiv refresh problem

hejsa, jeg får denne besked:
Not Found
The requested URL /chat/00 was not found on this server.

Apache/1.3.34 Server at lgc.frac.dk Port 80

Min meta ting ser således ud:
<META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="5,00"; URL="samtale.php">

Kan i hjælpe mig med at rette dette? :)

200 point på højkant da det er en hastesag :)
Avatar billede blue-dragon Nybegynder
10. marts 2006 - 16:01 #1
Skal lige sige jeg bruger firefox.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. marts 2006 - 16:06 #2
Ja, du skal bare skrive den korrekt ( http://www.html-reference.com/META_httpequiv_refresh.htm )

<meta http-equiv="Refresh" content="n;url">

  n is the number of seconds to wait before loading the specified URL.
  url is an absolute URL to be loaded.
Avatar billede blue-dragon Nybegynder
10. marts 2006 - 16:11 #3
tak
Avatar billede webstuff Nybegynder
10. marts 2006 - 16:19 #4
<META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="5;URL=samtale.php">
Avatar billede blue-dragon Nybegynder
11. marts 2006 - 17:24 #5
lukket,tak for hjælpen gutter.. kontakt mig hvis i vil have point.. siden i ikke har givet svar men kun kommentar
Avatar billede blue-dragon Nybegynder
11. marts 2006 - 17:24 #6
...
Avatar billede milandt Nybegynder
11. marts 2006 - 19:29 #7
Øh.. I normale sammenhæng plejer man at skrive:

"Hej erikjacobsen og webstuff, tak for hjælpen - læg et svar så jeg kan give points"

.. i stedet for bare at lukke og tage points selv.

Det er også meget pænt når man svarer på spørgsmål eller lignende, at man først ligger et svar når spørger har fundet en løsning - og mon ikke at det er derfor erikjacobsen og webstuff i første omgang kun lagde en kommentar?
Avatar billede webstuff Nybegynder
11. marts 2006 - 22:24 #8
Jeg valgte ikke at lægge noget svar, da jeg faktisk gentog hvad erik lige havde skrevet.
( i tilfælde af at han ikke forstod det, så skrev jeg den kode han skulle bruge )
Så hvis nogen skal have point er det vist ej, men det plejer han normalt ikke ville have, så der sker nok ikke det store.
Men det er en god idé at huske til en anden gang, det er ikke alle der er lige så "large" :-)

/Webstuff
Avatar billede webstuff Nybegynder
11. marts 2006 - 22:25 #9
ej = erikjacobsen :-D
Opdagede lige at det lød som vi var "soul mates" ;o)