Avatar billede mascot Nybegynder
02. maj 2001 - 17:28 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ret i en DB

Jeg har et problem......jeg har lavet et login system....men jeg vil have at vær bruger skal kunne gå ind i hver deres linje i db\'en.....så de kan rette ifo...ect.
Hvordan laves det ???
Giv mig noget kilde kode !!!!

Vis nogen ikke forstår spm så sig lige til!!!
/Mascot
Avatar billede no_doubt Nybegynder
02. maj 2001 - 17:29 #1
Hvis du ligger 200 til vil jeg godt *s*
Avatar billede nute Nybegynder
02. maj 2001 - 17:31 #2
Avatar billede no_doubt Nybegynder
02. maj 2001 - 17:34 #3
det er ikke helt det der er godt, han skal kunne ændre i en slags profil af brugere tror jeg...korrekt me if im wrong.
Avatar billede nute Nybegynder
02. maj 2001 - 17:37 #4
prinsippet er tydelig i det jeg henviser til...
Avatar billede mascot Nybegynder
02. maj 2001 - 17:48 #5
hmm.....nute: det var ikke at oprette brugerer.
jeg vil lave så hvis jeg logger på med webmaster skal jeg kun kunne rette i mine egne personelige oplysninger....
altså ikke i hr hansens....
Forstår i hvad jeg mener ???
Avatar billede nute Nybegynder
02. maj 2001 - 17:52 #6
yup....men så skal du jo bare hente ut de opplysningene som er for webmaster (eller de andre brukerne det måtte gjelde) Så lenge du har en eller annen form for id er det jo ingen problem...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
02. maj 2001 - 17:53 #7
Ja det er det jeg mener men det tager lidt arbejde, se på www.zequenze.dk hvis du skal have det så frem med points *s*
Avatar billede mascot Nybegynder
02. maj 2001 - 18:10 #8
hmm....jeg har kun 125 points...og det er vel ik så meget der skal kodes ???
Avatar billede mascot Nybegynder
02. maj 2001 - 18:10 #9
men når jeg får flere points...sååå....
Avatar billede mascot Nybegynder
02. maj 2001 - 18:11 #10
Jeg kunne godt bruge et system så admin kunne ændre alles info mens andre brugere kun kan ændre deres egen.....alt dette jeg har nævt skal være i access DB....hvor mange points kna det laves for ???
Avatar billede no_doubt Nybegynder
02. maj 2001 - 18:26 #11
Jeg kan lave det med at alle kun kan ændre deres egen for 220
Avatar billede mascot Nybegynder
02. maj 2001 - 18:51 #12
før var det jo kun 200 points.....
Avatar billede mascot Nybegynder
02. maj 2001 - 19:35 #13
Men hvis du laver det......kan vi så ikke lave en aftale.....den aftale går ud på at jeg \"betaler\"
de points jeg har og så får du resten senere..
er det ok ???

/Mascot
Avatar billede mascot Nybegynder
04. maj 2001 - 11:48 #14
no_doubt hvad er dit ICQ nummer ???

/Mascot