Avatar billede ms_2004 Nybegynder
15. marts 2006 - 22:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Valg af DUAL grafikkort

Hej,

Jeg skal have et grafikkort med dual mulighed (mulighed for at tilslutte flere skærme). Nogen der har nogle anbefalinger..?

Mvh

MS_2004
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. marts 2006 - 23:29 #1
de fleste gfx kort har idag mulighed for tilslutning af 2 skærme.. Hvilket prisleje taler vi om? foretrækker du ATI eller Nvidia eller er det et fedt? Hvad skal kortet bruges til? vild gamer eller 3dfx?
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. maj 2006 - 11:48 #2
Hallooo vi hjælper jo ikke for sjov, var det ikke en ide med noget respons, ellers får vi jo aldrig løst problemet :)
Avatar billede ms_2004 Nybegynder
20. september 2007 - 17:25 #3
Lukker denne...
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. september 2007 - 17:56 #4
og tager selv point når folk har prøvet at hjælpe og du bare ikke er kommet med respons??? Du er sku en klovn