Avatar billede pplys Novice
20. marts 2006 - 18:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Instalere driver til HP psc 1215 på en IOGEAR GPSR01U trådløs PS

Hej.

Jeg prøver at få en HP PSC 1215 printer til at fungere på en IOGEAR GPSR01U trådløs Printerserver.

Jeg har fået printerserveren til at køre. Og den kan se printeren.
Men computeren kan ikke se printeren. Jeg kan ikke instalere driveren. Jeg følger beskrivelsen til printerserveren. Men driveren er ikke med XP. Og den kommer ikke frem når jeg siger at den skal lede på printeren driverCD :(
Jeg kan godt instalere driveren når jeg kobler printeren direkte til computeren. Men når jeg knytter printeren til printerserveren så forsvinder driveren fra mit system :(

Nogen der har erfraring med dette?

Jeg er klar til at besvare alle yderligere opklarende spørgsmål for det er ved at gøre mig gråhåret :(
Avatar billede john.doe Nybegynder
20. marts 2006 - 19:02 #1
HP kører med deres egen opsætning på deres printerer, hvilket betyder at kun deres egne printserver fungerer, du kan kun få den til at køre på netværk med jetdirekt printserver
som koster kassen, har ikke lige den rette pris men 1000- 1500,- kr. er ikke helt ved siden af.
Avatar billede pplys Novice
30. oktober 2009 - 13:08 #2
Undskyld det sene svar. Jeg fik aldrig det skidt til at virke. Men der er rendt meget vand i åen siden ;) Men point, det skulle du jo have :)