Avatar billede lp-freak Nybegynder
21. marts 2006 - 21:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til valg af dele til computer

Hej. Jeg skal ud og havde en ny computer. Jeg har blæsere strømforsyning og kabinet. Så det jeg skal bruge er Bundkort, Grafikkort, Ram og processer. Prisen må ikke overstige 8500,-
Det skal måske lige siges at computeren skal kunne trække de store spil som wow og doom, men jeg laver også en del grafik.

Delene skal helst være fra samme buttik.

60 point til bedste forslag.
Avatar billede pinball Nybegynder
22. marts 2006 - 00:33 #1
hvilken strømforsyning har du?
Avatar billede pinball Nybegynder
22. marts 2006 - 00:50 #3
Avatar billede pinball Nybegynder
22. marts 2006 - 00:51 #4
man kan lave mange setup men denne her synes jg personligt sparker røv
Avatar billede pinball Nybegynder
22. marts 2006 - 00:54 #5
hvis du vil ha mere knald på kan du altid køre med 2x7900gtx sli, så skal du bare ha en strømforsyning på minimum 600w da kortene er ret barske
Avatar billede pinball Nybegynder
22. marts 2006 - 01:01 #6
hvis økonomien kan holde til det så prøv 7900gtx 512mb.
Avatar billede pinball Nybegynder
22. marts 2006 - 01:46 #7
bemærk fejl i beskrivelsen på det asus gfx jeg linket til. der står GTX under Grafik. det passer ikke, det er GT
Avatar billede lp-freak Nybegynder
22. marts 2006 - 07:36 #8
Det må jeg give dig. Det er sku nogle nice dele du har fundet der. Læg et svar du fortjæner point.
Avatar billede prayer Nybegynder
22. marts 2006 - 08:55 #9
www.shg.dk er en meget go' side at købe hardware på. Jeg har selv købt min Intel Pentium 4. 3,2 GHz til en go pris. Den side kan jeg anbefale! Den minder lidt om www.edb-priser.dk på mange måder, men du kan fx. læse mere om hardwarens specificationer på www.shg.dk end du kan på www.edb-priser.dk
______
PraYer
Avatar billede pinball Nybegynder
22. marts 2006 - 12:34 #10
husk at sætte en god køler på gfx da den standard larmer meget. en Zalman VF700-CU ville være et godt bud. bare husk at der skal god køling til.
jeg kan garantere det at du får dig en led satan :)
held og lykke med det!
Avatar billede lp-freak Nybegynder
22. marts 2006 - 14:01 #11
Tak. det ser også godt ud!
Avatar billede lp-freak Nybegynder
22. marts 2006 - 14:18 #12
Jeg tænkte lige om det her grafikkort er okay http://www.computerne.com/p/87596.htm ..
Kunne nemmelig ikke få det du foreslog på hjemmesiden der.
Avatar billede pinball Nybegynder
22. marts 2006 - 16:32 #13
den er ok, men jeg er mere til Geforce og foretrækker 7900GT som er det nyeste. hvis du absolut skal købe det hele fra samme sted så ville jeg vælge forgængeren til 7900GT http://www.computerne.com/p/96771.htm
Avatar billede lp-freak Nybegynder
22. marts 2006 - 16:55 #14
Okay takker mange gange. (: