Avatar billede keodk Nybegynder
30. marts 2006 - 23:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook og valg af sprog (stavekontrol og grammatikkontrol)

Jeg er ved at få gråt hår af min Outlook 2003.
Alt i alt er jeg ganske tilfreds, men den vil bare selv finde ud af hvilket sprog jeg skriver. Det sker ofte at jeg skriver engelsk og tysk, men til dagligt bruger jeg i 90% af alle mine email dansk.

Jeg har forsøgt at deaktivere at Outlook selv skal finde ud af hvilket sprog jeg
skriver og har valgt dansk som standard.

Det lader til kun at virke når jeg opretter en ny mail - når jeg svarer på en
mail vælger den normalvis engelsk som standard sprog og dermed også dens
autokorrektur... "i" bliver til "I" osv...

Gør jeg noget forkert eller er min Outlook bare ualmindelig drilsk?

Ser frem til hvis nogen kan give mig en løsning på problemet.

NB. Jeg bruger Word som email-editor.
Avatar billede jacla Nybegynder
31. marts 2006 - 00:40 #1
Hej keodk,

Måske kan du hente hjælp her http://web01.microsoft.se/tips/dk/

MVH

Jan C
Avatar billede keodk Nybegynder
26. oktober 2006 - 14:34 #2
Spørgsmål lukkes