Avatar billede smikkel Nybegynder
31. marts 2006 - 09:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

net problem

Hej håber i kan hjælpe med dette lille problem, jeg har fået på min bærbar.
Den skriver at TCP/IP netværksoverførset ikke er installert..
Det er kommet efter jeg fik en mail med virus..
Med velig hilsen
Smikkel
Avatar billede ini Nybegynder
31. marts 2006 - 09:24 #1
Prøv at finde driver til dit kort, og så installer den.
Avatar billede ini Nybegynder
31. marts 2006 - 09:24 #2
Har du fået fjernet virussen ?
Avatar billede smikkel Nybegynder
31. marts 2006 - 09:59 #3
Virusen er væk, og der er installer nye driver til net kortet, det hjalp ikke..
mvh
smikkel
Avatar billede haverslev Novice
31. marts 2006 - 10:40 #4
Hvis du kører med Windows XP, så prøv at hente de to programmer her:
http://cexx.org/lspfix.zip
http://danborg.org/spy/Newnet/winsockxpfix.exe

Kør først LSPfix, sæt flueben i I know what I am doing, klik på finish, genstart, Check om internettet virker.

Gør det ikke det, så prøv Winsockfix, klik først på Reg-backup, og gem en kopi af din regdatabase, når det er slut klik på Fix, når den er færdig genstart og så skulle du gerne kunne komme på nettet igen.

Men men det er muligt, at du har fået noget snavs sammen med den virus.
Kør derfor en HijackThis log og oret et nyt spørgsmål i viruskategorien.

http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe
Kør Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen ind i det nye spørgsmål. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede smikkel Nybegynder
31. marts 2006 - 10:47 #5
Checker lige. Jo det er Win xp men Home ver. M/sp2 på.
Avatar billede smikkel Nybegynder
31. marts 2006 - 11:41 #6
Haverslev > Vil du godt lige et svar det virker igen takker for hjælpen
Mvh. Smikkel
Avatar billede haverslev Novice
31. marts 2006 - 11:49 #7
Godt det virker igen og velbekomme.