Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 16:53 Der er 28 kommentarer og
2 løsninger

hvordan fjerner jeg WindowsMessenger fra OE

Hej.
På en af mine computere starter MSM altid op når jeg åbner OE, og jeg har ikke liige kunne finde ud af hvordan jeg sætter den til IKKE at gøre det! Og jeg kan ikke logge MSM af så længe OE er åben.
Tak
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 16:55 #1
Så vidt jeg ved ikke noget der akn slås fra...
Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 16:57 #2
Men det sker kun på en af mine 3 computere?
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 16:59 #3
Har du tilknyttet en .NET-konto til din brugerkonto på den computer hvor det sker? For så er det derfor.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2006 - 16:59 #4
joryje> har 2 computere hvor den ikke starter sammen med outlook express, så selvfølgelig kan det lade sig gøre.

salanti> hvis nu bare jeg kunne finde ud af hvad jeg i sin tid gjorde...

(Windows Messenger er fjernet, ikk?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2006 - 17:00 #5
joryje er inde på det rigtige - under brugerkonti, slet .NET kontoen
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 17:01 #6
det kan du godt. åben outlook > funktioner > indstillinger > generelt > log på automatisk på windows messenger skal slåes fra
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2006 - 17:05 #7
levithan> Det er Express :)
Avatar billede joryje Nybegynder
02. april 2006 - 17:07 #8
Og har lige set i Express' indstillinger. Det er ikke muligt at slå noget fra der...
Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 17:08 #9
ok.
Under mine .NET konto havde jeg en der hed messenger, den slettede jeg, men det ændrede ikke noget (måske skal man genstarte?). Men jeg har også en der hedder passport.net, skal den også slettes?
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 17:13 #10
john_stigers
ja det er også den jeg henviser til
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2006 - 17:17 #11
den mulighed findes ikke her, det skriver salanti også.
Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 17:18 #12
Jeg er stadig i tvivl om jeg må slette "passport.net" --- kan der ske noget ved det?
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 17:20 #13
hvilken version bruger du af outlook
Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 17:21 #14
6.0 SP2
Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 17:41 #15
Nå men nu sletted jeg det nævnte passport, og det viser sig at når jeg starter OE op så starter den IKKE MSM, så det er jo sådan set fint. Men hvis jeg så logger på MSM mens OE er åben, så kan jeg ikke få lov at lukke MSM igen (måske fordi mine MSM kontakter er indlæst som "adresser" i et OE panel?
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 17:45 #16
salanti har du en email jeg lige kan sende noget til? har et screenshot du skal se og har ingen hjemmeside
Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 17:55 #17
ok den er hecmp"at"biobase "dot"  dk
Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 18:16 #18
Har du sendt den?
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 18:54 #19
den er på vej
Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 21:16 #20
re:levithan
Jo den mulighed har jeg i OE, og det noget af det første jeg prøvede, det gjorde bare ingen forskel (til jer andre kan jeg sige at levithan viste mig at man under egenskaber i oe kan tikke af at msm ikke skal logge automatisk på). Men det har faktisk gjort en forskel nu her med mit sidste problem, efter jeg fik afinstalleret netpasport.
Tak for hjælpen.

smid et svar levithan så deler du point med joryje.
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 21:25 #21
helt ok. jeg kunne heller ikke forså at du ikke havde muligheden for ikke at kunne gøre det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2006 - 21:52 #22
Kan stadig ikke se hvor man vinger af...???
Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 21:55 #23
tools, options, general, "automatically log on to msm"
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2006 - 22:39 #24
Weird - det har jeg ikke...
Avatar billede salanti Nybegynder
02. april 2006 - 22:42 #25
re js
Jeg har tilladt mig at videresende screenshot fra levithan, så kan du se hvordan det ser ud :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2006 - 19:59 #26
Og din mail er besvaret med screenshot fra min Outlook Express.
Avatar billede salanti Nybegynder
04. april 2006 - 18:05 #27
så er det lukketid. Tak for jeres hjælp. Der er kun 1 der har lagt svar. Han får point.
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 18:33 #28
oki hvis joryje henvender sig så kan jeg jo bare overføre de 30 til ham/hende
Avatar billede joryje Nybegynder
04. april 2006 - 21:25 #29
Ham...
Behøver ikke point, har jo ikke hjulpet.
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 21:26 #30
ok