Avatar billede keeps Nybegynder
04. april 2006 - 13:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pludselig er min windows ulovlig

Jeg er pludselig ude for noget meget mærkeligt på min computer. Nu siger den at min windows er invalid, og at den måske er en piratkopi.  Jeg har haft computeren i 3 år, og er fuldt ud autoriseret med alt hvad den indeholder.
Kan nogle her forklare hvad der kan være sket - og hvordan jeg  får den til at ændre status.
Avatar billede kenp Novice
04. april 2006 - 13:14 #1
Måske er der andre som har fået fat på samme kode som din maskine tilfældigvis har.

tror du skal ringe til microsoft også forklare dem det.
Avatar billede cen Nybegynder
04. april 2006 - 13:14 #2
Grunden til dette er at din licens er blevet opfattet om ulovlig. Nok fordi andre har brugt samme kode som din.
Du kan slippe for denne meddelelse ved at afinstallere den sidste "windows update" der er blevet installeret. Dette gør du i tilføj/fjern programmer.
Avatar billede cen Nybegynder
04. april 2006 - 13:18 #3
Dette er dog den lette måde at slippe for problemet. Du kan også ringe til microsoft som kenp siger. Så giver de dig en ny kode.