Avatar billede Slettet bruger
04. april 2006 - 22:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

stregtegning af fysioteupeut

er der nogen der kan hjælpe mig med et lille billede?

billedet må gerne være i stregtegning som illustrerer en fysioteupeut som behandler en ryg.

farve på tegning "sort"
baggrund "html 939BB4"
størrelse: ca 150 x 53
Avatar billede lp-freak Nybegynder
05. april 2006 - 21:04 #1
Hvis du havde det billede som du gerne vil have med, så ville jeg nemt kunne lave det! bare find et ganske normalt billede af det du vil have.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2006 - 21:13 #2
det er nemt nok at finde et billede men de logo'er osv er beskyttet og ikke særligt smart at indsætte på en web da de er copyright beskyttet
Avatar billede lp-freak Nybegynder
05. april 2006 - 21:15 #3
Du behøves ikke tage et compyrightet logo. Bare brug google og find det billede du vil havde jeg skal arbejde med. Farver osv er ligemeget. bare et ganske normalt digitalbilelde
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2006 - 08:51 #4
lukker...