Avatar billede lottedn Nybegynder
05. april 2006 - 09:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Meget forvasket skærmbillede på laptop

Syntes jeg kan mindes at ha oplevet tilsvarende tidligere ... men er helt på herrens mark lige nu ... hvordan f... får jeg mit "gamle" skarpe skærmbillede tilbage ??

info: acer 1650, win xp, ati radeon x300

Lotte
Avatar billede levithan Nybegynder
05. april 2006 - 09:38 #1
hvad er der sket af forandriger siden dit skærmbillede er grumset.

hvor gammel er den ? kan det tænkes at den blot er slidt op?
Avatar billede peet49 Nybegynder
05. april 2006 - 09:38 #2
Gå i enhedshåndtering og slet skærm og skærmkort, genstart systemet, så vil der blive indstalleret "nye" drivers.
Avatar billede lottedn Nybegynder
05. april 2006 - 09:53 #3
YES  ... hjalp at slette ... tusinde tak for det ... fatter dog stadig ikke hvordan problemet opstod, men never mind - nu er det ihvertfald væk ...smiler... hvis du vil ha point for besvarelse, så indsend svar istedet for kommentar, ok ?!

Lotte
Avatar billede lottedn Nybegynder
05. april 2006 - 09:55 #4
levithan - nej, denne er ca 2 mdr. gammel. Billedet var ikke grumset men så regulært forvasket ud ( svært at læse ikontekst, highligts, svage farver  ect. )

Lotte
Avatar billede peet49 Nybegynder
05. april 2006 - 09:56 #5
:)
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
05. april 2006 - 10:01 #6
Generelt på Fladskærme skal man sikre sig, at man kærer i den opløsning, som skærmen er bygget til, ellers kommer den nemt til at virke grumset og uklar.

Lige en sidebemærkning ;-)