Avatar billede Slettet bruger
05. april 2006 - 23:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal windows foretage sig

Hver gang jeg tænder for min externe USB-HD - får jeg....Hvad skal windows foretage sig....

Ved et fast CD-drev kan man vælge >Foretag intet... men det skal man gøre hver gang, med det externe disk.

Er det ikke til at slå fra ?????
Avatar billede gunther Nybegynder
05. april 2006 - 23:25 #1
det nederste ikon siger "Foretag intet" marker det og sæt flueben i feltet for neden
"Udfør altid den markerede handling"
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2006 - 23:31 #2
Ja det er normalt....men der er bare intet felt til at sætte flueben i - når det bl. a. er en flytbar disk - derfor søgte jeg et sted i regbasen hvor jeg kunne slå denne funktion fra.
Avatar billede gratis Nybegynder
06. april 2006 - 03:36 #3
når du har sat disken til, så gå i Denne Komputer ---> Egenskaber for disken og sæt det der.Hvis ikke det dur er der opskrift til regbasen her, http://www.winguides.com/registry/display.php/1142/
Avatar billede moenbo Nybegynder
06. april 2006 - 07:59 #4
gå i "denne computer" højreklik på det drev du skal rette, gå i egenskaber, brug fanebladet, automatisk afspilning, rul med og marker det som skal gøres i alle forslagene
        mvh moenbo
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2006 - 15:06 #5
Fandt det - men ikke den vej i beskrev -

START/PROGRAMMER/ADMINISTRATION/COMPUTERADMINISTRATION/LAGER/DISKHÅNDTERING -
højreklik på enheden/Egenskaber - først der kommer >Automatisk afspilning< med under egenskaber -

Hos mig i hvert fald

Men alligevel tak for hjælpen - gratis kom først - derfor skal han have point !!
Avatar billede gratis Nybegynder
06. april 2006 - 15:13 #6
Hej, jeg samler ikke på point, så snup dem selv.
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2006 - 15:31 #7
gratis...Ok  - men så er det moenbo's point -
- men et godt råd - lad være med at lægge svar før du bliver opfordret til det !!

Det er spørgeren der bestemmer - hvem han vil tildele point
Avatar billede moenbo Nybegynder
06. april 2006 - 22:43 #8
det skal jeg huske en anden gang -:)))
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2006 - 00:21 #9
Ibtage: Hvorfor skulle man ikke svare, før man bliver spurgt om det? Ideen er jo at du svarer, hvis du mener det er et godt svar, hvorefter brugeren enten kan afvise eller acceptere svaret.