Avatar billede fjensen Nybegynder
08. april 2006 - 22:07 Der er 10 kommentarer

Hvordan slår jeg active x til

Jeg får en boks om at jeg skal acceptere activex hver gang jeg går ind på en side der bruger dette. Hvordan slår jeg det fra. Se nedenstående billede

http://peecee.dk/?id=34869
Avatar billede trekkies Juniormester
08. april 2006 - 22:16 #1
Prøv følgende:
Åben IE -> Funktioner -> Internetindstillinger... -> Klik på fanebladet "Sikkerhed" og klik på "Internet" -> Klik på knappen "Brugerdefineret niveau... -> Der kan du ændre Active X fra "Spørg" til "Aktiver"
http://www.darkskies.dk/exp_billeder/active.jpg
Avatar billede fjensen Nybegynder
08. april 2006 - 22:27 #2
Det har jeg forsøgt - det hjælper ikke.
Avatar billede levithan Nybegynder
08. april 2006 - 22:57 #3
det kunne tyde på at du har et antivirus eller firewall der blokkere prøv at deaktivera alt sikkerhed og prøv om siden virker
Avatar billede fjensen Nybegynder
08. april 2006 - 23:48 #4
Det virker stadig ikke.
Jeg tror måske det kan have noget at gøre med at jeg ikke har adm. rettigheder efter der har været 2 brugere på maskinen og den ene er slettet så der kun er mig. Systemet er xp pro.
Avatar billede levithan Nybegynder
09. april 2006 - 00:05 #5
hvis du har mulighed for det så prøv at logge på som admin og se om det virker der når du har alle rettigheder
Avatar billede fjensen Nybegynder
09. april 2006 - 00:31 #6
Ja det kunne jeg godt men det hjælper heller ikke
Avatar billede levithan Nybegynder
09. april 2006 - 00:34 #7
Avatar billede fjensen Nybegynder
09. april 2006 - 00:40 #8
Det prøver jeg lige i morgen - det er blevet lidt sent nu
Avatar billede jacla Nybegynder
09. april 2006 - 02:12 #9
Nogle sider kommer der en "ekstra værktøjslinje" som man skal højre-klikke på og vælge hente fil.

MVH

Jan C
Avatar billede gratis Nybegynder
10. april 2006 - 04:47 #10
det er pga. en Internet Explorer opdatering, læs her, under indlæget fra "andrewclark" http://channel9.msdn.com/ShowPost.aspx?PostID=169255