Avatar billede nanouser Nybegynder
18. april 2006 - 10:31 Der er 6 kommentarer

PopUP WinDOW

Hey alle i nørdede experter, nu har jeg set så mange gode spørgsmål som svar, men jeg vi gerne have lov til at komme med et lidt sjovt spørgsmål:

Hvordan laver man et død irreterende popUP winDow?
forståetet på den her måde:

Når du klikker på dit "html gemte"(Selv lavede) vindue, kommer der en grå box [Windows Erorr], hvor du kun har muligheden for at trykke (ja, ok eller yes) <b>IKKE</b> ([Anuller, close eller exit]), der står en tilfældig tekst i fejl vinduet, hvorefter man trykker ja, og der starter et nyt vindue, så trykker man (ja, ok eller yes), vinduet lukker som følger, men starter igen, og bliver ved f.eks 1000 gange før det lukker endeligt ned.

Er derf nogen der kan hjælpe med med det HTML SCriPT??

Mvh Henrik Dannenberg

p.s. hvis der er en der har en tutorial der passer til lige præcist dette emne, så plZ send den til hdannenberg2003@yahoo.dk,
desunde skal dette bruges til en multimedie time på min skole.... På forhånd tak
Avatar billede marz* Nybegynder
18. april 2006 - 10:45 #1
Avatar billede horsmark Nybegynder
18. april 2006 - 10:51 #2
<script type="text/javascript">
var aTexts = new Array("nummer 1", "nummer 2", "nummer 3", "snart slut")
function alert4ever(){
for ( var i = 0 ; i < aTexts.length; i++){
  alert(aTexts[i])
}
alert4ever()
</script>
Avatar billede roenving Novice
23. april 2006 - 03:00 #3
Hvad er formålet ?-)

-- for år tilbage var nye popups yndlingsaversionen hos aktive webbrugere, så derfor er de som standard umuliggjort i de almindelige browsere !-)
Avatar billede horsmark Nybegynder
23. april 2006 - 07:23 #4
formålet er formodenligt til at lave en joke...
Avatar billede phil-profil Nybegynder
10. maj 2006 - 13:56 #5
her har jeg koden enda med en po-up

<a href= "http://www.code-site.dk/link/koder/pop-up.php"><h3>Klik her og der kommer en masse pop-up</h3></a>
Avatar billede phil-profil Nybegynder
10. maj 2006 - 13:57 #6
her har jeg koden mener jeg med en joke!

<a href= "http://www.code-site.dk/link/koder/pop-up.php"><h3>Klik her og der kommer en masse pop-up</h3></a>