Avatar billede hybel Nybegynder
21. april 2006 - 17:05 Der er 4 kommentarer

Afstemningsscript med flere valgmuligheder?

Hej.

På min arbejdsplads har vi abonnement på diverse blade som rundsendes internt og nu er tiden inde til en afstemning om, hvilke blade der skal være i sortimentet.

Jeg skal derfor bruge et afstemningsscript hvor man kan klikke flere valgmuligheder og ikke kun en enkelt. Jeg har søgt nettet på kryds og tværs og alle scripts ender i et enkelt valg.

Help me Obi Wan Kenobi... You're my only hope!

God weekend i øvrigt.
Avatar billede ea_data Nybegynder
21. april 2006 - 17:39 #1
Du skal blot give de enkelte valgmuligheder forskelligt navn som nedenfor
så kan man også vælge flere
<input type="radio" name="pollanswer1" value="3" /> blad 1<br />
<input type="radio" name="pollanswer2" value="5" /> bald 2<br />
<input type="radio" name="pollanswer3" value="7" /> blad 2<br />
<input type="submit" value="Send" />
Avatar billede hybel Nybegynder
21. april 2006 - 18:34 #2
ea data -> Tak for hjælpen indtil videre, men kan du poste et komplet "for-dummies" eksempel?
Avatar billede hybel Nybegynder
21. april 2006 - 21:17 #3
Fandt selv svaret. Tak for hjælpen ea data, smid et svar så du kan få nogen af pointene.
Avatar billede ea_data Nybegynder
22. april 2006 - 23:41 #4
Hvis min kommentar har været til hjælp er det fint. Behøver ingen points