Avatar billede mimmer Nybegynder
22. april 2006 - 22:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er det her lovligt?

Har fundet den her side http://www.klarparatsvar.dk/ Er det lovligt at spille om penge på den måde?
Avatar billede levithan Nybegynder
22. april 2006 - 22:59 #1
Det tror jeg ikke for dansk tiptjenste har monopol på spil.
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
22. april 2006 - 23:54 #2
Er du sikker på det er "levende" penge ?

De kunne være fiktive ligesom de om-sig-gribende poker spil.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
22. april 2006 - 23:58 #3
Det er sgu svært at sige. Det minder jo til forveksling om, alle de sms konkurrencer man ellers ser på nettet. Men som Levithan siger, så har Tipstjenesten monopol på spil, men man kan jo også vinde pengepræmier i bankocentre og i spilleklubber, så man kan nok ikke generalisere det på den måde.
Avatar billede levithan Nybegynder
23. april 2006 - 10:55 #4
dunnerfjernt

jeg tvivler på at der er tage om fiktive ting da der står "samlet pulje kr. 1163,-"

alså KR = danske penge.

dog vil jeg sige at kom og vind også har skrab en hund mener jeg. men om de betaler afgift eller hvad de gør ved jeg ikke. men om det er når man betaler et beløb for at være med at det er ulovligt ved jeg ikke . man set jo tit af andre firmer udlover gavekort på xxx kr. og det er vel lovligt men det er jo en konkurence og ikke spil.
Avatar billede edvardj Novice
23. april 2006 - 18:31 #5
den er go nok for en af mine venner vandt engang  og så fik han pengene ret kort tid efter
Avatar billede levithan Nybegynder
23. april 2006 - 18:34 #6
edvardj
Selv om man får penge tilsendt kan det stadig godt være ulovligt.
Avatar billede mimmer Nybegynder
02. juli 2006 - 19:50 #7
hm...lukker. Har kontaktet en advokat som formentlig har styr på reglerne.
Avatar billede levithan Nybegynder
02. juli 2006 - 23:11 #8
og hvad sagde advokanten da