Avatar billede denflinkelaanehaj Nybegynder
26. april 2006 - 18:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søges: all round freelance programmør til datingsite

Vi ønsker at lave en hjemmeside i stil med eksisterende datingsider. Det vil IKKE blive en konkurrent til eksisterende datingsider, da det er et nyt koncept, men søgefunktioner, præsentation af profiler, chat og oprettelse af profiler skal foregå på samme måde. Det er ikke en grafiker/designer vi søger, men en der kan kode det.

Vi forestiller os det skal være et "fritidsprojekt" for en programmør der har et job ved siden af, eller en freelancer.
Hvis du er både kvalificeret og interesseret, så send en e-mail eller besvar her.
Meget gerne med links til sider du har lavet/været med til at lave, og hvad du har lavet på dem.

Mvh. DenFlinkeLaanehaj

denflinkelaanehaj@hotmail.com

PS: Opgaven har intet at gøre med nogen lånehaj =)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
26. april 2006 - 18:40 #1
Hvilket sprog er vi ude i ?
Avatar billede denflinkelaanehaj Nybegynder
26. april 2006 - 18:55 #2
Det bedst egnede velsagtens?
Jeg ved det ikke - hvad er datingsiderne kodet i?

/DFL
Avatar billede no_doubt Nybegynder
26. april 2006 - 19:01 #3
Ved ikke hvad der er bedst egnet men hvis du kan bruge en asp'er er jeg klar
Er på msn nu
Avatar billede denflinkelaanehaj Nybegynder
26. april 2006 - 19:21 #4
Andre?
Avatar billede jnissen Nybegynder
27. april 2006 - 09:23 #5
Hvornår er der deadline?
Avatar billede ffsoft Praktikant
27. april 2006 - 09:49 #6
Jeg kan lave det i .asp op mod en Access/MSSQL/mySQL database,
se min hjemmeside for yderligere referencer www.ffsoft.dk, her
kan ud osse maile fra.
Avatar billede denflinkelaanehaj Nybegynder
27. april 2006 - 23:46 #7
En flink bruger her fra eksperten har henvist mig til dette "shake-and-bake"-dating site der er både gratis open source:

www.tufat.com/script39.htm

Det ser ud til at kunne de fleste af de ting vi har brug for, så det har vi besluttet os for at bruge som grundmodel.
Vi får helt sikkert brug for hjælp når vi skal tilrette det, men den oprindelige opgave som indlægget her handler om er jo løst, og jeg lukker derfor tråden.

Desværre har brugeren der gav os linket til scriptet ikke svaret her, så vi kan ikke give ham points =(

Tak for hjælpen.