Avatar billede motz2405 Nybegynder
29. april 2006 - 09:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med hvilket vindue der er i fokus

Hvordan kan jeg løse problemet med, at når jeg har en anden form der er i focus (den anden form er en toolbox der åbnes) end min mainform skal knapperne på toolbaren på mainform klikkes to gange før eventen fyres af.

Det første klik giver tilsyneladende fokus til mainform igen og det andet fyrer eventen af.

Nogen der kender en løsning til det.
Avatar billede nielle Nybegynder
29. april 2006 - 10:12 #1
Hos mig fungere det nu ellers som forventet...

Kan du vise noget kode?
Avatar billede nielle Nybegynder
29. april 2006 - 10:26 #2
Ahh, Det er .Net 2.0 du mente (men der hedder den altså ToolStrip og ikke ToolBar).

Prøv at kigge på denne her:

http://blogs.msdn.com/rickbrew/archive/2006/01/09/511003.aspx
Avatar billede motz2405 Nybegynder
29. april 2006 - 11:12 #3
he. Ja det er .NET 2.0 ved godt det hedder toolstrip, men det var mest for at alle forstod hvad jeg mente. Jeg vidste ikke det var en generel ting til .NET 2.0 frameworked.

læg et svar jeg kan godt bruge det
Avatar billede nielle Nybegynder
29. april 2006 - 11:41 #4
Svar :^)