Avatar billede pmoll Praktikant
03. maj 2006 - 17:10 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kode på Word og Excelfiler

Hej

Er det muligt at bryde koden på Word og Excel filer og hvordan?

Jeg har en tidligere medarbejder der for at "drille" har lagt koder på nogle filer vi nu skal bruge. Det er længe siden vedkomne er stoppet så det er ikke muligt at få kontakt til medarbejderen.

Er der noget jeg kan gøre for at få adgang til filer igen?

vh. pmoll
Avatar billede henrikgn Nybegynder
03. maj 2006 - 17:13 #1
Jeg har tidligere haft succes med at søge på "Word password recovery" på google...

Følgende program har virket for mig (til Word): http://lastbit.com/word/
Avatar billede jacla Nybegynder
04. maj 2006 - 22:40 #3
Hvis du kan se "******"

Kan du bruge et lille program der hedder snadboy

Ellers findes der et EXCEL PW REMOVER PÅ http://www.straxx.com/excel/password.html

MVH

Jan C
Avatar billede jacla Nybegynder
04. maj 2006 - 22:43 #4
Avatar billede pmoll Praktikant
05. maj 2006 - 13:10 #5
Jeg har fået nogle password til at virke. Så er der nogle hvor den skriver et password uden at det virker. Hvorfor har jeg lidt svært ved at greje.
Men det har løst mange af mine problemer. EXCEL PW REMOVER PÅ http://www.straxx.com/excel/password.html kan jeg ikke få til at virke. Det er derfor primært henrikgn og jacla svar jeg har kunne bruge. De får lov at dele point.
Så send nogle svar så tråden kan lukkes.

Tak for hjælpen
Pmoll
Avatar billede jacla Nybegynder
05. maj 2006 - 13:19 #6
det er hermed gjort ;-))

MVH

Jan
Avatar billede henrikgn Nybegynder
05. maj 2006 - 13:50 #7
Svar
Avatar billede pmoll Praktikant
05. maj 2006 - 14:04 #8
Tak for hjælpen
Avatar billede jacla Nybegynder
05. maj 2006 - 14:28 #9
velbekomme ;-)