Avatar billede scifo Nybegynder
03. maj 2006 - 21:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Points til pjotre

1000 tak for hjælpen... virkelig godt gjort... Stort 5 tal fra mig ;-)

Mvh
Scifo
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2006 - 22:01 #1
Husk at referere til spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2006 - 22:05 #2
Fandt det: http://www.eksperten.dk/spm/702792

Men i fik det ikke til at virke...
Men du skriver:
Kommentar: scifo
20/04-2006 22:59:12 Kan stadigvæk ikke få det til at virke :-(
Kunne jeg logge dig til at lave et program eksempel og sende det til mig, så tror jeg bedre jeg vil kunne forstå det, bare pakket som zip eller rar.
sci-design@tele2adsl.dk

Mvh
Scifo
Kommentar: scifo
20/04-2006 22:59:36 P.S. Jeg skal gerne give nogle ekstra points for dit besværd med dette hvis det er :-)

(Fra reglerne:
Det er ikke tilladt at
"tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).")
Avatar billede pjotre Praktikant
03. maj 2006 - 22:43 #3
Tak for det
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2006 - 08:09 #4
Pjotre - smart at lave svar når jeg gør scifo opmærksom på at dette spørgsmål ikke er tilladt!
Avatar billede pjotre Praktikant
04. maj 2006 - 08:48 #5
Hejsa John
Du må da gerne slette mit svar - jeg kan jo ikke bruge pointen til noget alligevel - det vigtigste er jo at hjælpe manden!
Hvad bruger man egentlig pointene til? Er det en form for top-ti liste?
Det synes jeg ike at jeg kan bruge til noget, da det vigtigste jo er, at vi hjælper hinanden.
Mvh Pjotre
Avatar billede scifo Nybegynder
06. maj 2006 - 15:34 #6
john> Var ikke klar over det med reglerne, det er jeg nu.

På den anden side.. pjotre løste jo mit problem over eksperten.dk, jeg kunne bare ikke forstå sammensætningen af tingene, da jeg ofte har brug for noget "tegn og gæt" materiale for at forstå det.
- men det er nok noget jeg skal tage op med eksperten.dk, hvis jeg skal brokke mig over det ;-)

Mvh
Kris Hansen
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2006 - 19:03 #7
hæhæ- det er ok.
Man kan jo uploade resultatet et sted så det kan findes for eftertiden.
Om 1 år skulle man nemlig gerne kunne se løsningen ved bare at kigge spørgsmpælet igennem :)