Avatar billede frisdahl Nybegynder
08. maj 2006 - 14:55 Der er 2 kommentarer

Printer kræver genstart

Hej,

Jeg kører Windows XP med alle opdateringer. Jeg har 4 brugere på en maskine og til den sidder en Brother DCP 110C printer via USB.

Når jeg sender et dokument til print er det meget ofte, at dokumentet ikke printes ud. Først efter en genstart af maskinen. Det er ikke nok at logge brugeren af og på igen.

Andre gange er printeren sat til at fungere offline og printer når jeg klikker den online igen.

Jeg tror, at det er et resultat af at skifte mellem flere brugere.

Jeg har hentet den nyeste printerdriver til maskinen.

PS Jeg kører virusscanner, firewall og scanner jævnligt for spyware osv...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. maj 2006 - 19:28 #1
Start med at kigge i C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS

Hvis der ligger filer her, så slet dem. Så virker det...
Avatar billede frisdahl Nybegynder
27. november 2007 - 22:54 #2
Lyder da OK

Tak!