Avatar billede scrambler Nybegynder
14. maj 2006 - 14:33 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Butik der sælger strømstik

Hej

Jeg leder efter en dansk online butik der sælger 3 pins strømstik (både han og hun) som dem der bruges til kabinetblæsere. Er der nogen der kender en sådan butik?

På forhånd tak.

MVH
Kevin
Avatar billede scrambler Nybegynder
14. maj 2006 - 15:59 #2
Jeg var vist ikke klar i min formulering. Det er desværre ikke standard 230 V strømstik jeg mener. Det er 12 V 3-pins stik som dem du forbinder en kabinetblæser eller CPU køler til motherboardet med. Det skal ikke være forlængere, men løse han og hun stik.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
14. maj 2006 - 18:07 #3
Hej Scrambler håber der er nogle andre der kan hjælpe, har ledt og ledt, den er ikke nem.
Avatar billede allanfo Praktikant
14. maj 2006 - 18:08 #4
Kig ind på www.studiedata.dk. Der kan du i hvert fald købe forlængere, med både han og hun-stik. Så kan du vel selv pille ledningerne fra, og installere dine egne.
Avatar billede smikkel Nybegynder
15. maj 2006 - 07:13 #6
Hvis jeg forstå dit spørsmål rigtig, mon ikke at det er løse stik du søger..
Så skulle der være en mulighed her hos Aage Nilsen eft.
http://www.aanielsen.dk/

Mvh.smikkel
Avatar billede scrambler Nybegynder
15. maj 2006 - 10:31 #7
Tak for hjælpen. Jeg havde ikke lige tænkt så langt, blot at købe en forlænger og tage stikkene derfra :) Men AAnielsen ser også ud til at have dem. Hvis I (allanfo og smikkel) vil smide et svar, så ska I få pointene.

MVH
Kevin
Avatar billede allanfo Praktikant
15. maj 2006 - 10:56 #8
Bare det virker . . .
Avatar billede allanfo Praktikant
15. maj 2006 - 10:57 #9
-
Avatar billede smikkel Nybegynder
15. maj 2006 - 11:07 #10
Selv tak håber du får det... :-)

Mvh Smikkel
Avatar billede dancemaniac Nybegynder
17. juli 2006 - 22:25 #11