Avatar billede noerager Nybegynder
15. maj 2006 - 10:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er Monkey Business på P3 stoppet

Som de fleste der har lyttet til dette fremragende program ved stoppede det jo med sidste udsendelse den 5. maj. Nogen der ved hvorfor det er stoppet - skal de 2 værter til noget andet - eller slukker man bare for en succes og siger det var det.

Jeg har tidligere sendt en mail til DR men de synes ikke de har tid til at svare.
Avatar billede huset Praktikant
15. maj 2006 - 10:46 #1
Er det ikke bare sommerferie?
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2006 - 10:47 #2
som huset korrekt siger, er det vidst sommerferie... de vender tilbare i sommerferien mener jeg, med det samme som de havde sidste år..

Hvis du hører til det geniale program så meget, ville du jo også vide det :D
Avatar billede huset Praktikant
15. maj 2006 - 11:00 #3
thiazz >>

Add mig lige på msn på LD69@ofir.dk
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2006 - 11:35 #4
done
Avatar billede drbean Nybegynder
15. maj 2006 - 13:04 #5
Monkey business er stoppet helt. De kommer ikke tilbage. Ikke hvis man hører deres sidste udsendelse. (http://www.dr.dk/p3/monkey)
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2006 - 13:26 #6
:O dr. bean.. ja du har sku ret...!
Avatar billede noerager Nybegynder
15. maj 2006 - 22:53 #7
Det kan måske lære jer til ikke at svare på spørgsmål i intet aner om. Selvfølgelig ved jeg hvad jeg snakker om.
Avatar billede huset Praktikant
16. maj 2006 - 07:46 #8
"Kommentar: huset
15/05-2006 10:46:06"

Bid mærke i mit ?
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
16. maj 2006 - 19:23 #9
Det er en nedskreven politik hos DR, at deres programmer ikke må køre længere end en given periode (kan ikke huske præcis hvor længe). Det gør de for at sikre fornyelse i programfladen, så der ikke går lykkehjulet i den.. Og det er jo egentlig også meget fornuftigt...
Avatar billede noerager Nybegynder
11. september 2006 - 21:57 #10
Lukker