Avatar billede cobain79 Nybegynder
15. maj 2006 - 11:17 Der er 9 kommentarer

forskel på 2 grafikkort med samme navn ASUS EN7600GS

Hej jeg skal have købt mig et grafikkort og har fundet det jeg vil have, problemet er at på edbpriser er der 2 stk der hedder ASUS EN7600GS, eneste forskel er prisen og at det dyrere er markeret som en ny vare og så er leveringstiden også forskellig, 1-2 dage på det billige og 9-10 på det dyre.
jeg har nedenunder linket til de 2 grafikkort og vil høre om der er nogen der kan se om det er samme kort eller der rent faktisk er en forskel. Hvad synes i ellers om kortet er det et ok køb?

http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=90%2DC1CHP5%2DJUAYZ&GroupGuid=3525&SelectedGroup=3525

http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=EN7600GS%2FSI%2FHTD%2F512M&GroupGuid=3525&SelectedGroup=3525

ellers kan i også søge på ASUS EN7600GS  på edbpriser, husk det er kortet med 512 mb ram og ikke 256

på forhånd tak Martin
Avatar billede huset Praktikant
15. maj 2006 - 11:23 #1
Det er 110% på det samme kort. Virker sgu lidt sært. Ring da til dem og få det forklaret
Avatar billede allanfo Praktikant
15. maj 2006 - 11:23 #2
Det må simpelthen være det samme kort. Getmore har sikkert lavet en fejl, men prøv at kontakte dem direkte - de må jo vide det.
Avatar billede john.doe Nybegynder
15. maj 2006 - 12:31 #3
hvem har prøvet at ringe dem op???
dem der ikke har burde lige prøve bare for sjov
Avatar billede cobain79 Nybegynder
15. maj 2006 - 17:13 #4
Jeg har skrevet til dem og de siger det er samme kortog det er en fejl, men jeg er bare lidt i tvivl da der på edbpriser.dk somsagt står ny på den dyreste og så også det at leveringstiden er forskellig for de 2 kort.
Hvad synes i ellers om kortet er det ok eller kan i anbefale noget bedre i samme prisklasse?
Avatar billede allanfo Praktikant
15. maj 2006 - 17:15 #5
De har sikkert skullet opdatere kortets oplysninger, og ved en fejl kommet til at oprette det som en ny vare.
Avatar billede cobain79 Nybegynder
15. maj 2006 - 17:18 #6
men både på edbpriser og på getmores hjemmeside, det er det jeg synes er lidt underligt
Avatar billede huset Praktikant
15. maj 2006 - 19:25 #7
Ring til dem. Kortene er ens
Avatar billede huset Praktikant
01. februar 2007 - 12:30 #8
lukketid
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2007 - 11:46 #9
Feedback ?