Avatar billede mickey777 Nybegynder
15. maj 2006 - 14:17 Der er 2 løsninger

Anbefaling til DVD-brændere

To spørgsmål:

- Hvordan kan det være at nyere dvd-brænder modeller er billigere end de ældre selvom de er hurtigere og har flere features? F.eks. Pioneer dvr-110d overfor dvr-111d.

- Hvilken dvd-brænder ville I anbefale? Overvejer enten pioneer dvd-111d eller NEC ND-4550, men er åben overfor et tredje forslag.

På forhånd tak!
Avatar billede dmskay Nybegynder
15. maj 2006 - 15:42 #1
ang. prisen har det jo noget med at gøre at jo mere der bliver produceret jo billiger bliver tingene.
Jeg har haft 2 forskellige NEC brænder nu og er fuldt tilfreds med NEC.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
14. juni 2006 - 11:40 #2
Jeg lukker. Købte en NEC 4570.

Men her nogle points til dmskay for din tid.