Avatar billede rickie Juniormester
16. maj 2006 - 12:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdatere messenger men gemme udtrykssymboler

Hej,

Er der nogen der ved hvordan man tager backup af sine smileys og lignende når man opdaterer messenger til Messenger Live?
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 13:02 #1
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger der er en eller flere mapper, i den / dem er der under mappen "CustomEmoticons" en række dat filer, de skal omdøbes til gif og så vil du kunen importere dem igen (hvis den ikek kan gøre det automatisk)
Avatar billede rickie Juniormester
16. maj 2006 - 13:23 #2
Mange tak :-)
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 13:24 #3
så lidt ;)