Avatar billede greenday Nybegynder
17. maj 2006 - 23:30 Der er 1 løsning

Menu virker kun når man sætter DVD'en i afspilleren.

Hej Alle !!!

Jeg er ved at lave en DVD med Adobe Encore, og det er også gået ganske godt. ;)
Det hele virker fint i previwe, ingen fejl under check, så jeg Builder DVD og brænder den ud.
Når man sætter DVD i afspilleren starter den fint med Hoved Menuen, men trykker man på stop 2 gange skulle man starte forfra, men man starter unde midt i filmen, uden at komme til nogle menuer, hvor man skal vælge hvad man vil ;(

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg ik kan komme på flere muligheder, der kan forsage denne fejl ;(

Hilsen Esben
Avatar billede greenday Nybegynder
29. september 2007 - 09:42 #1
Nå jeg lukker dette spørgsmål ;)