Avatar billede Arthur Praktikant
21. maj 2006 - 20:22 Der er 2 kommentarer

Kan pludseligt ikke finde skærm mere

Hej

Jeg sidder lidt i en uheldig situation. Jeg sad og spillede lidt på min pc, men så syns jeg at min pc larmede lidt for meget, lidt ligesom den tænkte hele tiden. Så besluttede jeg mig for at genstarte min pc. Efter genstarten, kan jeg så høre at min pc tænder, men at min skærm stadig forbliver sort. Så prøvede jeg at slukke og tænde skærmen, og den sagde så at der ikke var noget signal. Jeg ville sikkert godt kunne fixe det hvis jeg kunne se et billede. Men eftersom jeg ikke kan, så bliver det hele jo lidt mere svært.

Har prøvet at gå ind spamme F8 for at komme i fejlsikret tilstand. Men uden held. Så har jeg så prøvet at gå ind på min bærbar, og så tælle hvor mange gange der er op til "aktiver VGA tilstand" under fejlsikret tilstand, men eftersom de har vidt forskellig BIOS, så er det lidt svært.

Så er mit spørgesmål bare om nogle ved hvad jeg kan gøre. Prøve med en anden skærm er ikke en mulighed, da jeg ikke har en anden en.

Jeg har tv-out, men jeg har ikke sat nogle genvejs taster til at skifte mellem skærmene, så medmindre der er en universal genvejstast, så kan jeg ikke skifte dem.

Nogle bud`?
Avatar billede smikkel Nybegynder
21. maj 2006 - 21:00 #1
Mit bud er at det er dit grafikkort som er færdig, hvis du har et andet så prøv med det..

Mvh. Smikkel
Avatar billede smikkel Nybegynder
21. maj 2006 - 21:01 #2
Eller prøv og sætte din skærm til din bærbar for at se om den virker der...
Mvh. Smikkel