Avatar billede yaffar Nybegynder
29. maj 2006 - 00:09 Der er 4 kommentarer

.mp3-afspiller med .ogg

Hej allesammen!

Som spørgsmålet lyder, ja, så er jeg på jagt efter en bærbar .mp3-afspiller som også understøtter .ogg eftersom langt størstedelen af mit musik er i dette format og at det vil tage en krig at lave dem alle om til .mp3. Har ledt rundtomkring uden det store held. Nogen idéer?
Avatar billede yaffar Nybegynder
29. maj 2006 - 15:31 #2
ok, tak for hjælpen. Det står godt nok sløjt til med at få indkorporeret .ogg i diverse afspillere nu til dags... Mon den side du har linket til kun er produkter der forhandles i DK? Nogen der ved om der findes andre .ogg-afspillere som man evt kunne skaffe hjem fra udlandet?
Avatar billede coderdk Praktikant
29. maj 2006 - 23:19 #3
Alle de produkter du ser der, forhandles i DK, og det er danske priser... 24 afspillere er da ok :) Jeg har hørt mange gode ting om iRiver...
Avatar billede yaffar Nybegynder
30. maj 2006 - 01:08 #4
nej, 24 er ikke ok :) Det synes jeg ikke. Det er nemlig ikke lige i min smag mange af dem. Men det kan du jo ikke vide. har kig på en Samsung YP-X5, MPIO HD500, iRiver E10 eller iAudio 6. Men desværre ikke nogen modeller man sådan lige kan prøvekøre i den nærmeste Fona.