Avatar billede silversand.dk Nybegynder
29. maj 2006 - 14:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ram sokkel på bærbar

Jeg har erhvervet mig en ny bærbar af mærket Toshiba.
Det er en Sattelite M70-144, med 512MB 533MHz (PC2-4200) ram, men vil godt opgradere med en stang mere, men syntes at den "originale" fra Toshiba koster en hel del, vil tro det er SO-DIMM 200pin's den har, men er ikke helt sikker, derfor vil jeg godt lige høre om der var nogle der vidste præcist om det er den type ram jeg skal lede efter? Da der ikke står noget under toshibas produkt specifikationer om det er den sokkel de bruger eller hvad det er.
Avatar billede haverslev Novice
29. maj 2006 - 15:03 #1
Dette siger faktisk det hele: PC2-4200 533MHz
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=143217
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
29. maj 2006 - 16:03 #3
takker for det, dragonknight læg et svar, så får du din del af pointene.
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. maj 2006 - 21:00 #4
Nej jeg skal ikke have points, men ville blot bekræfte hvad haverslev skrev.
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
29. maj 2006 - 22:12 #5
okay, ville bare mene du skulle have haft lidt af dem, da dit svar var mere uddybende.

Men, point hermed givet til haverslev.

- lukker