Avatar billede pehory Nybegynder
04. juni 2006 - 12:11 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med cybercity bredbånd + telefoni

Hejsa

Jeg vil høre om nogle af jer har erfaring med cybercitys bredbånd + telefoni?
Mest telefonien - er kvaliteten okay?
Avatar billede trold1 Nybegynder
04. juni 2006 - 12:55 #1
jeg har ingen problemer med det, hverken internet eller telefoni. Har haft det i 10 mdr. Kvaliteten er ok.
Avatar billede webt Nybegynder
04. juni 2006 - 15:29 #2
Samme her, ingen problemer og synes kvaliteten er ganske god - der har dog været en del udfald på centralerne i midtjylland på det sidste men det virker stabilt igen.

Har været udsat for en gang at der ikke blev afsat båndbredde til tlf linien da den var i brug, det var ret underligt, men det er kun sket den ene gang

Mvh
Martin
Avatar billede mons73 Nybegynder
04. juni 2006 - 16:49 #3
Har cybercity bredbånd som fungerer ganske fint og meget stabilt. Telefoni kan jeg ikke udtale mig om, da vi desværre ikke kan få det her hvor jeg bor.
Avatar billede pehory Nybegynder
04. juni 2006 - 17:08 #4
Tak for jeres svar (læg svar hvis i vil have point). Hvordan er overgangen fra ens gamle fastnetudbyder til cybercity? Hvor lang tid går der før det virker?
Avatar billede mons73 Nybegynder
04. juni 2006 - 17:17 #5
Det er helt i orden, behøver ikke point for så lidt. ;o)
Jeg tror der var noget med en 3-4 ugers leveringstid da jeg bestilte det, men det var vist også usædvanligt.
Avatar billede leif Seniormester
04. juni 2006 - 17:19 #6
Det er meget normalt at der kan være 3-5 ugers leveringstid på ADSL
Avatar billede pehory Nybegynder
04. juni 2006 - 17:21 #7
Jeps - jeg tænker ikke så meget på leveringstiden. Mere den tid der går fra jeg ikke kan bruge mit gamle til jeg kan bruge mit cybercity.
Avatar billede leif Seniormester
04. juni 2006 - 17:24 #8
Hvad har du idag ?
Avatar billede pehory Nybegynder
04. juni 2006 - 17:25 #9
Jeg har TDC fastnet og (kata)st(r)ofanet
Avatar billede mons73 Nybegynder
04. juni 2006 - 17:27 #10
Prøv at spørge cybercity. De har helt sikkert mere tjek på hvor lang tid der går.
Avatar billede pehory Nybegynder
07. juni 2006 - 11:31 #11
Så har jeg bestilt :-) Der går ca. en måned.

Og dermed lukker jeg.
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. juni 2006 - 12:13 #12
har du haft gavn af vore oplysninger bør du dele point ud.
Du har da været på E i nogle år.
Avatar billede pehory Nybegynder
07. juni 2006 - 12:21 #13
Det har jeg skam - men ingen viste interesse efter min kommentar @ 4/6 17:08
>Tak for jeres svar (læg svar hvis i vil have point).

Men hvis folk har ændret mening må de jo skrive - så laver vi da en ny tråd så de kan få point.
Avatar billede webt Nybegynder
07. juni 2006 - 12:25 #14
Ingen behov for point her for det lille bidrag - min holdning til points - har jeg ikke gjort noget for dem vil jeg heller ikke ha' dem :)

Fortsat god dag til alle
Mvh
Martin
Avatar billede uffesteenberg Novice
07. juni 2006 - 12:29 #15
PS: Er godt tilfreds med Cybercity... det sker indimellem, at folk ikke kan komme igennem på telefonen - men så skal routeren bare slukkes i et par minutter... det sker nu kun sjældent.
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. juni 2006 - 15:46 #16
pehory> det er mig der ikke er vågen, sorry ;o(
Avatar billede pehory Nybegynder
07. juni 2006 - 15:52 #17
Det er helt okay :-)
Avatar billede buch73 Nybegynder
08. juni 2006 - 23:04 #18
Jeg vil lige komme med en kommentar, men synes nu også du skal vælge det alligevel.
Min 2mbit fungerer ganske godt og tlf er nede 2x5 min hver uge dog. Men det er jo til at leve med, når man sparer så mange penge frem for at give TDC penge for abb.
Ellers er det helt fint, der kommer lidt ekko på ind imellem dog.
Men har så haft ret mange problemer med at jeg mister forbindelsen til forskellige poker sites, og det er meget surt, når man spiller om penge. Hvis jeg prøver at surfe imens, fungerer det som regel altid, men den må miste forbindelsen i et kvart sekund eller noget og så tager det tid at fange den igen.
Det er aldrig sket med Stofanet før og her sker det nok 10 gange om ugen mindst.