Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2006 - 20:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er det eksperten eller min computer der huser dette

Hvis man vælger http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=shorty-on&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on og herefter klikker på det spørgsmål der lyder således "HIjack THIS Clean" kommer der en virus advarsel på min skærm, HVORFOR??
Avatar billede tafkab Nybegynder
09. juni 2006 - 21:02 #1
Det gør der ikke hos mig nu hvor jeg bruger Kaspersky, men tidligere hvor jeg brugte McAfee fik jeg dem også. Det er en eller anden kombination af tegn som den finder som virus, så det mener jeg ikke du behøver at bekymre dig om :-)
09. juni 2006 - 22:01 #2
... jeg vil sige/skrive det samme som <tafkab> - en eller anden tegnkombination som lige dit antivirusprogram opfatter som noget 'snavs' ... Har oplevet det på enkelte andre sider - dog ikke nævnte...
Bruger NAV2006 ...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. juni 2006 - 23:45 #3
Enig med de øvrige. Bruger man Norton er det "Bloodhound Exploit 6" der advares om. Den pgl side har dog ikke den fejl, eller også har de endelig fået opdateret Norton, så den ikke brokker sig længere. Det er faktisk lang tid siden jeg har set advarslen.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
10. juni 2006 - 01:00 #4
Jeg er da også helt enig med de øvrige i tråden. For almindelig "god praksis" skyld, kunne du da lige tømme Temporary internet files, i tilfælde af, at der skulle have sneget sig en exploit ind.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2006 - 08:08 #5
15 point er næsten for lidt at dele og da alle enige og "tafkab" kom først må jeg bed ham om at lægge et svar. Og tak for jeres hurtige respons
Avatar billede tafkab Nybegynder
10. juni 2006 - 13:35 #6
Et svar fra mig :-)