Avatar billede levithan Nybegynder
15. juni 2006 - 22:43 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

driver til promise raid kort

hej

jeg har lige installeret en promise sx6000 raid controller på en windows 2000 maskine med følgende driver 1_ST.Windows.1.10.0.41B.zip.

efter genstart finder systemet nyt hardware "promise 0+0 pseudo scsi other device" og spørger efter driveren til enheden. Driveren findes ikke på driver disketten og heller ikke i "raid management toolet" som promise support eller skrev at programmet ville lægge en driver ind til "promise 0+0 pseudo scsi other device". Hvor kan jeg ellers finde driveren til promise 0+0 pseudo scsi other device og på google er der ingen hits på "promise 0+0 pseudo scsi other device" og hvad er promise 0+0 pseudo scsi other device for en slags enhed
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. juni 2006 - 23:59 #1
Prøv at hente driveren herfra:
http://www.promise.com/support/download/download2_eng.asp?productId=86&category=driver&os=0&go=GO

Der kan jo være fejl på din version.
Avatar billede levithan Nybegynder
16. juni 2006 - 06:39 #2
Det er den driver jeg allerede bruger fra deres hjemmeside. (alså den nyeste)
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. juni 2006 - 08:51 #3
Prøv at tvinge den til det. Tilføj fjern hardware, og når den har fundet din controller, viser du den hen til txtsetup.oem, og hvis den ikke vil det, så til sptrak.inf som ligger i win2000 mappen.
Avatar billede levithan Nybegynder
24. juni 2006 - 14:38 #4
har prøvet det du foreslog den tillader ikke at man forcer noget. Det lader til at hvis der sidder diske på dontrollern forsvinder den og hvis man tager alle diske fra så kommer den og man kan blot sige nej tak til at installere drivere. så det lader til at driveren ikke er vigtig.
Avatar billede levithan Nybegynder
24. juni 2006 - 21:44 #5
lukker
Avatar billede levithan Nybegynder
24. juni 2006 - 21:45 #6
.
Avatar billede levithan Nybegynder
27. juni 2006 - 21:11 #7
.